Holländer-Woche!

Hallo allemaal,

hoe is het? Heel erg bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes hier en op Hyves/Facebook!

Na een heerlijke vrije week nu dan toch echt 'hard an die Arbeit'. Vorige week vijf dagen prive-les gegeven aan een nette Belgische familie, heel relaxed. Vanaf gisteren is het echter afgelopen met de rust, want de Nederlanders hebben Solden overgenomen. De gele kentekenplaten vormen de meerderheid op de overvolle parkeerplaats en de Gaastra- en Protest-jassen zijn in overvloed aanwezig op de piste. Dat je 'ze' sowieso overal bovenuit hoort schreeuwen hoef ik neem ik aan niet meer te vertellen?! ;-)

Deze week hebbenalle Nederlandse leraren dan ookeen groep Nederlandse kinderen. Mijn kinderen zijn 'lekker Nederlands' en dat bedoel ik niet positief... Ze luisteren niet, zijn verwend, lusten niets en zijn brutaal. Maar dat is nog niets als je ze vergelijkt met de ouders. Ongelofelijk wat je allemaal meemaakt, volgens de ouders kunnen hun oogappeltjesnamelijkskien als de beste en zijn ze nooit vervelend. Nou ik heb nieuws lieve ouders van Nederland, jullie kinderen kunnen na 1 of 2 weekjesvakantie nog helemaal niet skien en die zwarte bordjes op de piste waar jullie het over hebben, waren waarschijnlijk blauw!En nog iets: leer je kinderen eens eten met mes en vork, want een schnitzel van Oostenrijks formaateet je niet met je handen!!

Jullie begrijpen het al, ik vermaak me prima. Maar na een lange dag kinderen oprapen, aankleden, schnitzels snijden en een beetje skien is er altijd nog de apres-ski! Ondertussen al goede maatjes geworden met het personeel in de apres-ski tenten dus samen met mn gezellige huisgenootjes regelmatig aan/op de bar te vinden!

Nu lekker slapen, morgen weer een lange dag! Hou me op de hoogte!

Heel veel liefs en een kusje,

Veer

Reacties

Reacties

debbie

Hallo Vera,
Toch heerlijk zo'n ettertjes, maar goed zo maak je weer eens wat mee! Mijn advies: laat maar weten wie de baas is.
Vanavond naar pilates geweest en mijn skijack retour ontvangen.
Kisses & Hugs
Debbie

nadieh

Lieve Veer!,

wat ben je heerlijk bezg met de kids! haha Gelukkig kun je ontspannen aan de bar;) Have fun!

Liefs, Iet

Lies

Hahaha Veer, volgens mij gaat het nog heel lang duren voordat je zelf aan kids gaat beginnen :) Wel erg vermakelijk om te lezen!

Hou je haaks (ook aan de bar) en veel plezier!

X

Rosalie

Hey Vera,

hoorde van mama al dat je de kindergroep had. Heb het bij Natasja gezien en die ouders zijn inderdaad onbeschoft. Ik heb trouwens 'het' souvenir uit de wintersport meegenomen, buikgriep. Echt zeik, want was voor de vakantie ook al ziek. Gaat gelukkig al weer wat beter, maarja zou er een week last van hebben zei Brigitte. Waren trouwens echt veel mensen die met die klachten thuiskwamen of daar waren, dus pas op!

Voor de rest alles rustig. Roel gaat vrijdag naar Parijs, maar komt zaterdagavond weer terug. We hadden kaartjes voor Klaas, maar nu ga ik samen met Julia.

Tot snel,
Kusje Rosalie

Lies

Heee Veer,

eindelijk de welbekende schnitzel-snijd verhalen! Ik hoor het je nu al in het echt vertellen! haha Hilarisch! Hopelijk heb je wel volwassen gezellige mensen om je heen in de bar?;)

Veel plezier en succes met alle Nederlandse ettertjes!

Kusje

Rit

joehoee!
Haha ik zie je al helemaal lopen daar. Laat ze maar eens weten wie de baas is!
Vidn het fijn te horen dat je het helemaal leuk hebt, maar mis je wel al echt hoor. Snel weer skypen?? Dikke kus!

corien

hahahaaaaa veer helemaal op je plek dus met die verwende apen. leer ze maar een lesje (letterlijk en figuurlijk) en viel spaB verder!!
liefs

bloo

hahahaha, veer! heb je van die nette belgische familie nog een goede tip gekregen? Of mocht je een cadeau uitzoeken;)?

Maar die koters... Je weet toch hoe je dat aan moet pakken? Lekker laten gaan: relaxed, chill.. komt allemaal goed! Of eventueel bij chris in kinderland dumpen natuurlijk!

geniet er nog van!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!