Bueno Buenos Aires

Hola

Que tal? Hier is het fantastisch! Heerlijk weer (rond de 17 graden met volle zon), super appartement (thx Nien), aardige mensen, goedkope prijzen, mooie restaurants en en en.

Als Europeaanheb je hier echt het leven van een prinses,bijna alles is super goedkoop. Wedoen alles per taxi, gaan minimaal 1x perdag uiteten, dineren in de beste restaurants, bestellen de duurste drankjes in clubsen shoppen in de mooiste winkels.

Gisteren gaanwinkelen in de wijk Palermo, de shop walhalla voor iedere vrouw. Overal prachtig ingerichte winkels met hele mooi kleding. Beetje jammer alleen dat het vooral winterkleding is dat er verkocht wordt, maarja het is tenslotte ook winter hier.

De eerste dagen overigens niet echt over onze jetlag kunnen uitkomen, dinsdagavond gaan uiteten, woensdagavond gaan stappen in club Kika (uiteraard als VIPs) en gisterenavond gaan dineren en stappen in een van de exclusiefste clubs van de stad: www.asiadecuba.com.ar Heerlijke sushi en champage. Jullie horen het, Nadine heeft alles tot in de puntjes voor ons geregeld!

Volgende week gaan Rit en ik naar de watervallen in het noorden van Argentinie (Iguazu) en verder staan Colonia del Sacramento (Urugay), Mendoza (bekende wijnstreek in het Westen van Argentinie) en Santiago (hoofdstad Chili) op het programma. Uiteraard lopen we tussendoor alle toeristische hotspots van Buenos Aires af. Wie zegt dat 3,5 week te kort is om Zuid-Amerika te ontdekken? hahaha

Heel veel liefs en een kusje,

Veer (en Rit)

P.s. Over de noodtoestand ivm de Mexicaanse griep krijgen we niet echt veel mee, af en toe zie je mensen met mondkapjes lopen en we hebben gehoord dat alle scholen voor een maand gesloten zijn. Verder gaat alles gelukkig gewoon zn gangetje.
P.s.s. Omdat ik in het bezit ben van een hele oude gsm, heb ik hier geen bereik, dus ben ik niet bereik baar (kan dus ook geen sms-jes ontvangen)! We hebben wel internet in het appartement, dus via mail/Skype/Hyves wel bereikbaar!

regina

hey veer! fijn dat je het zo leuk hebt alleen had ik het wel warmer verwacht maar is idd natuurlijk winter daar! goed dat je ook ff chilli meepakt! als je toch bezig bent ;-)
als kleding zo goedkoop is, neem maar iets voor me mee dan hahahaha
xxxxxxxxxxxxx

Ka

Wat een luxe-leventje Diva-D!!!! :)
Ik ben in Londen naar Asia de Cuba geweest, was daar ook heel mooi, leuk dat ze dat daar ook hebben!

xx

mama

Hallo Vera en vriendinnen,
Ja dat klinkt allemaal heel leuk om jaloers op te zijn. Debbie zei al daar hadden wij moeten zijn. Dat er in de winkels al winterkleren zijn is alleen maar gunstig. Je kunt nu al voor een prikje de wintercollectie inslaan. Ik lees dat je naast de gezellige dingen eten drinken en uitgaan ook cultuur opsnuift. Geniet ervan. Kusjes

natasja

Hoihoi,

ls toch zo veel gaat shoppen,kijk dan meteen of ze daar iets leuks en aparts voor Fabienne hebben ,of iets leuks van Hello Kitty??
Geld krijg je natuurlijk terug!?
Veel plezier nog daar..

groetes nichtje

natasja

Hoi,
Ik had te veel geschreven,vandaar maar een half bericht hier boven.
ben jaloers op jou luxe leventje...
Volgens mij wil je niet meer terug,hha

Lins

Ola Vera,

ik had je nog gebeld (vliegtuig?!) en gesmst, maar kreeg geen ontvangstbevestiging. Lees nu dat je geen bereik hebt, dus vandaar natuurlijk. Maar goed, je verhaal klinkt weer om jaloers op te zijn!
Fijn dat je toch redelijk jong en op zo'n korte tijd zoveel van de wereld kunt zien en ontdekken.

Tot snel,

Liefs, xxx Lins

Fred

Wijffies! Ziet er goed uit zeg! Geniet ervan! Ben zelf net terug, was ook echt super! We vertellen elkaar alle verhalen wel over 2 weken!
xxx