Puerto Iguazu

Hola allemaal,

thx voor alle lieve berichtjes! Hier even een kort berichtje vanuit Puerto Iguazu in het noorden van Argentinie, op de grens met Brazilie en Paragay! Vanmorgen om half 12 in het dorpje aangekomen na een 17-uur durende busreis vanuit Buenos Aires. De uren zijn omgevlogen in onze zeer comfortabele touringcar, geen royal class, neenee gewoon uber relaxte feautuilles die ongeveer 180 graden plat konden en dat alles ´in front of the television´. Vanmiddag meteen met de bus naar het nationale park hier gegaan om de bekende Iguazu falls te gaan bekijken. Heerlijk weer (graad of 25) en niet supersuper druk vanwege het winterseizoen. Eerst met een truck een tour door de jungle en vervolgens met een boot de watervallen bekeken EN ingegaan: zeiknat de rest van de middag door het park gelopen dus hahaha Toen aan het eind van de middag een van onze broodjes gejat werd door een of ander brutaal beest en vervolgens achterna werden gezeten door 20 van zijn vriendjes (HELPPPP), leek het ons wel weer mooi genoeg geweest voor vandaag.

Nu lekker chillen in ons hostel, straks hapje eten en cocktailtje drinken! Morgen de Braziliaanse kant van de watervallen bekijken!

Heel veel liefs en een kusje,

Veer en Rit

NADINE

JEEEEJ het is allemaal goed gekomen!Ben toch een beetje bezorgd he! hahaha! Veel plezier chicas! Nos vemos en woensdagochtend komt rodi dus facebook message m even!

X Nien

cora

heeee vera (en rit en nadine)

wat een heerlijk leventje heb je daar! Geniet er maar lekker van! Ik moet nog 2 weken hard werken en dan mag ik ook een paar weken vakantie vieren :)

tot binnenkort!
xxxx

Debbie

Hi meiden,
Ik wist dat ik toch beter mee had kunnen gaan om jullie te beschermen. Nou ja, gelukkig is het allemaal nog goed gekomen. Geniet ervan en houd ons op de hoogte.
Groetjes,
Debbie

mama

Hi jullie twee reizigers.
Weer mooie foto's gemaakt en natuurlijk veel gezien.
Dat beest wat jullie lekkere broodje heeft genomen lijkt wel een grote kat met een lange snuit. Geen gezellig beest vind ik.
Vera de gevraagde gegevens heb ik je gemaild.
Geniet de komende dagen om bij te komen voor de volgende trip.
Ik geniet ervan.
Kusjes mama en de groeten aan Nadine en Marit

natasja

Ha nichtje,

Wat een prachtige fotos zeg.
Een heel avontuur zo op een bootje.
gENIET LEKKER.
GROETJES NATASJA

Felice

Vera! Wat een heerlijk verhaal!! Geniet ervan, maak meer foto's om ons jaloers te maken en geef mijn liefs en Nien en je reis buddie Rit!

Tot laters in Utrecht, xx